دانلود آهنگ خودت خواستی

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

خودت خواستی که من مجبور باشم

برم جایی که از تو دور باشم

تو پای منو از قلبت بریدی

خودت خواستی که من اینجور باشم

خودت خواستی که احساسم بشه سرد

خودت خواستی نمیشه کاریم کرد

می دیدم دارم از چشمات می افتم

 مدارا کردم و چیزی نگفتم ....

 

برام بودن تو بازی نبود و .

به این بازی دلم راضی نبود و

از اول آخرش رو می دونستم

تو تونستی ولی من نتونستم

برات بودن من کافی نبود و

حقیقت این که میبافی نبود و

دارم دق میکنم از درد دوری

میخوام مثل توشم اما چه جوری ؟؟؟؟؟؟؟؟                                     

  

 

خواجه امیری

 

Download

 

 



نظرات شما عزیزان:

armaghan
ساعت15:17---3 ارديبهشت 1391
عالی بود واقعا قشنگ بود
پاسخ:خواهش می کنم !!! آدرس وب ؟؟؟


sogand
ساعت23:33---27 اسفند 1390




دررفاقت رسم ماجان دادن است!هرقدم راصدقدم پس دادن است!هركه برماتب كندجان مي دهيم!نازاوراهرچه باشدمي خريم!
apam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк